poniedziałek, 27 maja 2013

Troszkę o nas :3

Siemka siemka ! : ) Dzisiaj trochę o nas, bo musimy się poznać!  A więc...  jak już wiecie mam na imię Rosse a moja BFF Zoey :3. Chodzimy do klasy 2 gimnazjum, mieszkamy w pięknym mieście na południu Polski kochamy zwierzaki, sztukę i muzykę ! Obie gramy na gitarach :)  Zoey gra już od  5 lat, a ja od roku, więc  można się domyślić której lepiej idzie :p Jeśli gracie na jakimś  instrumencie piszcie jak wam idzie : )           
    A teraz coś wam powiem ale ciii... to tajemnica  ...  CHCĘ WAKACJE ! : D Jak każda nastolatka ja i Zoey mamy dość szkoły, książek i tego rannego wsstawania ! : <  A na dodatek nawalili nam sprawdzianów co chyba jest normalne ...a le ZŁE! : (  Troszkę pocieszenia daje nam to że niedlugo dzień dziecka i że mam uroodzinnki : )))  Ale to i tak nie równa się namiotom, ogniskom, wycieczkom i siedzeniem do póżna w necie a nie w książkach :3 To już niedługo ! Chyba założe sb kalendarz  " DO WAKACJI BIEGIEM" : P Pozdrowionka : )  Trzymajcie się ! Podeślijcie nam pomysły na zwalczanie nudy przed wakacjami kiedy pogoda jeszcze nie najlepsza : )))    Nasz adres e-mail piszcie tu : redavem@gmail.com : ) Możecie też pisać w komentarzach! 
 
 
+ jakaś piosenka żeby wam się nie nudziło jeśli na czymś gracie : ) Zawsze tam gdzie ty - Perfect - Moja ulubiona piosenka Perfect ~ Rosse

 A oto rysunek załamane dziewczyny, która ma dosyć kucia z historii dat ; < 
 
 
P.S. Tutaj takie małe uzupełnienie :) Nie opłaca się do tego robić nowego postu. A więc założyłyśmy sobie aska. Śmiało zadawajcie nam pytania :D Odpowiemy na wszystkie!
 
 
 
~~ Zoey :**

3 komentarze:

  1. Ale śliczny rysunek. ♥ :)
    Też nie mogę się już doczekać wakacji. ;p
    littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wakacje niebawem, choć mnie się do nich nie spieszy xD Bardzo ładny rysunek, zastanawiam się czy jest waszego autorstwa, czy jest to przypadkowy rysunek z internetu ? Jejku, jak ja nie lubię histori ! Najgorsze są te wszystkie daty, nie cierpię tego !! Życzę Wam powodzenia w prowadzeniu bloga.

    Moda-na-kolorowo.blogspot.com - zapraszam do mnie, komentarze i obserwacja mile widziane

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekki : ) Naszego, a dokładniej siostry Zoey : )

    OdpowiedzUsuń