sobota, 13 lipca 2013

Kilka książek, które polecamy : ))

Hej : )
 Jakoś nie mogłam się zabrać do napisania czegokolwiek, ale w końcu udało mi się usiąść i pomyśleć. Kiedy już napisałam " Hej  " Zawołała mnie mama i poprosiła o pójście do sklepu i kiedy wróciłam usiadłam znowu z laptopem i zaczęłam pisać kolejne zdanie ...  napisałam  znowu " Hej : ) " i zamurowało ! Totalnie zapomniałam o czym chciałam napisać : ( Poszłam do pokoju i spojrzałam na książki i mnie olśniło... przypomniałam sobie jak na początku pisania naszego bloga mówiłyśmy, że będziemy mówić czasami o kulturze itp. Pomyślałam sobie więc napisze o trzech książkach   <bo nie chcę Was zanudzić :D > , które szczerze polecam i mi się podobały : )  
 Pierwsza książka jest to zbiorowe wydanie trzech opowieści: 
  "Opowieści o niewidzialnym " Eric-Emmanuel Schmitt 
Zawarte są tu opowieści : "Oskar i Pani Róża", "Pan Ibrahim", "Kwiaty Koranu" oraz "Dziecko Noego". Każde z opowiadań mówi o tym, że wiara jest ważna w życiu. Mówi o tolerancji, miłości, nadziei i śmierci oraz pokonaniu własnych lęków.
Kolejną książką jest jedna z cyklu  "Magicznego drzewa" 
"Magiczne drzewo. Olbrzym " - Andrzej Maleszka
 Książka jest o przyjaźni, współczuciu i magii. Stworzona dla miłośników przygód. 

 
Kolejna książka to znów jedna część z całego cyklu.
 "Kroniki Archeo - Tajemnica klejnotu Nefertiti"- Agnieszka Stelmaszyk
Książka jest o odkryciu grobowca i o dzieciach, które rozwiązały tajemniczą zagadkę. Mówi o tym, że razem można zrobić wszystko. Główni bohaterowie są to dzieci archeologów i starsza hrabina.


 No to już wszystko : ) Mam nadzieję, że nie zanudziliście się czytając to  : D . Do następnego posta :3
Ps. :  Dziękujemy za 362 wyświetlenia : ) + przypominam o naszym konkursie, o którym mowa w poprzednim wpisie ! :) Piszcie na nasz e-mail redavem@gmail.com lub na ask'u http://ask.fm/Redavem .
        ~~~~ Rosse *.*



5 komentarzy:

  1. Przyznam szczerze nie lubię takich książek, wole takie fantastyczne. Wampiry itp... Ale Magiczne Drzewo oglądałam film.

    OdpowiedzUsuń
  2. Magiczne drzewo może przeczytam. Bo tak jakoś zachęca..

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam : ) Jeśli chcesz mogę bardziej przybliżyć Ci Magiczne drzewo : )Napisz tylko na ask'u , lub mailem : )

    OdpowiedzUsuń