niedziela, 8 września 2013

Trochę Polski + Konkursik :)

Siemka : ) Ostatnio pojeździłam troszkę po Polsce odwiedzając rodzinę z różnych zakątków i korzystałam z tego, iż jestem gdzieś przejazdem :P  Załapałam się  na odpust pod Włocławkiem : ) Przed i po mszy pod kościołem stały stragany z masą różnych pierdołków, piłeczki, pistolety, kulki, misie, wiatraczki, autka, pieski na baterie kręcące się w kółko, lampki, karty  i wiele innych najróżniejszych zabaweczek, przyrządów do kuchni z drewna i główny cel mojej mamy OBWARZANKI : D . Nie zabrakło oczywiście lodów o kolorach i smakach z całego świata, waty cukrowej białej, różowej i zielonej na jednym patyku : D Ja chodziłam między stoiskami w poszukiwaniu wielkiego misia i ... znalazłam ! Może nie jest największy, ale za to super : 3 Potem zmieniłam troszkę region Polski i znalazłam się na Warmii i Mazurach gdzie po raz pierwszy w życiu widziałam trąbę  powietrzną, a raczej jej obrzeża i się z tego cieszę bo mnie nie zmiotło : O Ale i tak było łooooohohohohohoho .... wystarczyło 10 sekund na rozszalanie się wiatru!!!!! O 18:57 zaczęło wiać, o 18:58 już lało, a wiatr osiągnął kolosalną prędkość i spadł grad. o 19:00 wyszliśmy z domu i zobaczyliśmy co się działo... cały foliak < taka szklarnia ale z folii > był porwany, płot został wyrwany z gwoździami a drzewko leżało na ziemi. 3 minuty zgrozy...  dla mnie .... bo Warmia to teren płaski gdzie nic nie chroni przed wiatrem... Ale nie stało się nic więcej, choć w okolicznych wioskach przeszła trąba powietrzna zmiatająca dachy i całe drzewa : c. Dziś dzień spędziłam na powietrzu w innych okolicznych wioskach, to tu to tam : ) Taki kontakt z naturą jest dobry : D Wydoiłam sobie krowę < hahahahhaha : p >, łowiłam ryby, pomagałam ściągać  kotka z drzewa, zaganiałam krowy do obory, złapałam pastucha i pokopało mnie lekko  : D pomagałam przy sianoo kiszonce, jeździłam sobie traktorem < omało nie rozjechałam krowy :p >  i karmiłam kury ! Takie małe żółciutkie kurczaczki : P To chyba tyle : ) Do kolejnego wpisu :) Jeszcze kilka zdjęć przyrody itp   :)  Może kiedyś powrzucam zdjęcia tych zniszczeń, ale to przy innej okazji :)   







 







   (:  !!! UWAGA !!!  : ) 
Ponawiamy nasz konkursik na " Najlepszą Historie Tego Lata " !! Wasze historie możecie przysyłać do 1 pażdziernika na NASZ  mail lub piszcie na NASZEGO ask'a linki niżej :)  < możecie być pewni, iż wasz mail nie zostanie opublikowany i nikomu pokazany : ) > 
Adres mailowy dla was :      redavem@gmail.com
 Strona internetowa ask.fm :    http://ask.fm/redavem




I jeszcze jedno kochani ! W imieniu swoim i Zoey życzę Wam aby ten rok szkolny nie był aż tak męczący :p  : *** Do zobaczenia 
                                                      ~~~~ Rosse : D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz