niedziela, 29 września 2013

Crazy sny :3

DYLAN I COLE SPROUSE : )
Witajcie ! :3 Czy wiecie jaki zwariowany  może być sen nastolatki ? :D W takich snach są smoki, krasnoludki, mówiące kaczki i gwiazdorzy ;D No ale do rzeczy. Opowiem Wam mój ostatni sen, który pamiętam, a jest ich mało :c  Może napisze to w formie opowiadania? Hmmm... no chyba tak :) No ale! Uwaga, uwaga...
Sny... Cóż to takiego...? Niektórzy uważają, że to przepowiednia przyszłości i trzeba je rozumieć, inni zaś, że nasza wyobraźnia chce nas dowartościować i pokazuje, że możemy więcej, niż nam się wydaje :) Ja ostatnio śniłam bardzo miło i ciekawie...
Byłam na łące... Wielkiej, pięknej łące. Śpiewały ptaki, a strumyk cicho szumiał wśród drzew. Zamknęłam oczy. Gdy je otworzyłam, zobaczyłam pagórek i siedzących na nim parę znajomych twarzy. Odwróciłam się, bo poczułam, że ktoś za mną stoi. Ku mojemu zdziwieniu była to Zoey, moja najkochańsza przyjaciółka :3 Razem ruszyłyśmy przed siebie. Miałyśmy znajome osoby. W ciągu sekundy, jakby spod ziemi, pokazali się gdzieś na łące Dylan i Cole Sprous'owie! Doznałyśmy  szoku na ich widok! Mimo tego podeszłyśmy bliżej. Kwestią chwili było rozmawianie z aktorami jakbyśmy znały ich od dziecka.  Dylan powiedział coś dziwnego. Nagle odwróciłam się mimowolnie, i bez słowa, w oburzeniu, odeszłam. Zoey za mną pobiegła. Usiadłyśmy na huśtawkach, nieco dalej. Nie mówiłyśmy nic... Nastała grobowa cisza... Zastanawiałam się co zrobić. Zaniemówiłam ze szczęścia, kiedy zobaczyłam bliźniaków stojących koło nas. Nie byli źli na mnie za to, co zrobiłam.. Nalegali, abyśmy pojechały z nimi na przejażdżkę ich motorami. Jak można przypuszczać, zgodziłyśmy się :) Wsiadając, zerknełam  na dziewczynę, która od zawsze uważała się za lepszą od nas. Stała jak słup, patrząc na nas ze zdumieniem. Tej miny nigdy nie zapomnę ;)
Zakończenia niestety nie znam, chodź mogło być zapewne ciekawe. Niestety, jedyną zła rzeczą w snach jest to, że szybko i nieoczekiwanie się kończą :c Ale i tak warto śnić :3 
Mogłabym zachować to dla siebie, ale podzielenie się tym z Wami to jak przejażdżka z aktorami :D
Po przeczytaniu tego, zapewne pomyślicie, że coś mi się przestawiało w głowie. Każdy przecież śni i nie mamy wpływu na treść snów. Zarówno tych dobrych, jak i złych :) Każdy sen to przygoda! :)

Do kolejnej notki, Rosse :** 



P.S.  Jeśli chcesz  podzielić się czymś z nami to napisz w komentarzu, na ask'u lub wyślij do nas e-maila :)
 
Mail :   redavem@gmail.com
ask.fm : ask.fm/RedAvem 

Zapraszamy również na : ask.fm/buziak1buziak


4 komentarze: